VELON

VELON

Zoeken
Naar de inhoud springen
  • Nieuwe VELON site

Jaargang 2005 (26)

Via de links op deze pagina kun je de artikelen van de aangegeven jaargang inzien.

Nr 1:

  • Seksespecifieke studierendementen: een case study bij pabostudenten
  • Portfolio: geen container voor alle leren.
  • Wat reflecteert een reflectieverslag?

Nr 2:

  • Tien jaar Nijmeegs onderzoek naar het leren van leraren op de werkplek
  • PABO’s varen blind op constructivisme
  • Over vermeende tegenstellingen die irrelevant zijn
  • Leraren opleiden en nascholen door samenwerking tussen docenten en schoolbegeleiders
  • Stagebegeleiding op afstand, nog te veraf?
  • Leergroepen – verslag van een experiment

Nr 3:

  • Werk, scholing en onderzoek: Masterprogramma als platform?
  • De introductie van een portfolio aan de hand van een analogie
  • In spin de bocht gaat in, uit spuit de bocht gaat uit

Nr 4:

  • De toekomst van de lerarenopleidingen in Nederland: collectief zelfbewustzijn of kop van jut?
  • Het opleiden van leraren in technische vakken
  • Opleiders van onderwijzers in de 19de eeuw
  • De opleiding voor de akte Middelbaar Onderwijs tot omstreeks 1980
  • De lerarenopleidingen in Vlaanderen: rivieren werden één stroomgebied

Vereniging van Lerarenopleiders

  • Kennisbasis
    • Kennisbasis 2016-2019
      • Inhoud katernen
      • Reacties en aanvullingen Kennisbasis
  • Tijdschrift
    • Redactie
    • Jaargang 2018 (39)
    • Jaargang 2017 (38)
    • Jaargang 2016 (37)
    • Jaargang 2015 (36)
    • Jaargang 2014 (35)
    • Jaargang 2013 (34)
    • Jaargang 2012 (33)
    • Jaargang 2011 (32)
    • Jaargang 2010 (31)
    • Jaargang 2009 (30)
    • Jaargang 2008 (29)
    • Jaargang 2007 (28)
    • Jaargang 2006 (27)
    • Jaargang 2005 (26)
    • Jaargang 2004 (25)
    • Jaargang 2003 (24)
    • Jaargang 2002 (23)
    • Jaargang 2001 (22)
Ondersteund door WordPress